Friday, January 7, 2011

BUDAK REMBAU LAGI...

Kisah budak ini muncul lagi dalam berita kat internet.. terpandang aja berita sebegini, Dzimba tidak boleh duduk diam mesti mahu sentuh juga la sikit. Berita lanjut klik disini.

Dzimba tidak tahu dengan jelas apa tujuan MB Mat Hassan hendak jumpa budak ini? Mungkin:

1. Beliau akan berkata; 'kalau hendak berhenti tidak payah la kecoh kecoh.. berhenti sahaja la. Ramai lagi orang lain hendak jadi calun kat Rembau tu.

2. Beliau akan berkata;, kau ni apasai ? mahu apa? betul ke hendak berhenti atau kelentong?. Kalau hendak berhenti pun ok gak.. walaupun saya berasa sedih (bahasa politik).

3. Beliau akan berkata;, cuba la bawa bertenang fikir habis habis.. tapi elok juga kalau u hendak berhenti dan sambung belajar kerana u pun muda lagi. Nanti selepas 5 tahun lagi u balik la terus ambil tempat saya sebagai MB.

4. Beliau akan berkata; You ok bro.. kerja bagus, bijak dan mempunyai peluang, silap silap boleh jadi PM dan usia pun muda lagi. Namun begitu kalau u hendak juga berhenti juga, apa saya boleh buat? lagipun u pun masih muda, sambung belajar pun bagus juga.

3 comments:

Anonymous said...

Maaf sy nak tanya blh tak beri sebab sebab knp ramai tak suka KJ...sy selalu dengar rumors cthnye adakah benar KJ digelar budak tkt 4 mempengaruhi Pak Lah dalam menyusun strategi? Adakah benar KJ mempunyai kepentingan saham dalam beberapa bush syarikat? dan lain lain ... harap senaraikan secara terperinci dengan fakta sekali

Laksamana Bentan said...

Salam Bro,
Mohon link ke blog tuan.
Mohon berkongsi perjuangan.
TQ, salam.

dzimba MMIM said...

dear anoy.. awak ni semcam aja bertanya soalan.. entah entah awak ni KJ ke atau ejen KJ. Ini Jawapannya:

Lu fikirlah sendiri.. hee hee. Kalau awak hendak jawapan politik maka kena ikut perkembagan politik kalau hendak kan data data.. boleh gak satu contoh..didapati bersalah politik wang, dan semua orang tahu. Yang lain tu fikir lah sendiri